110814

publicerat i Vardag;
Idag har man inte gjort så mycket kan jag ju meddela. Hade världens paniknär jag vaknade för jag inte hitta snusen:( Till slut så fick Stefan baka en snus åt mig och det funkade bara inte. Så fort jag pratade smetade skiten ut sig bara och jag hade snus över hela tänderna:/ Till slut när det kändes somjag skulle dö och jag var på väg ut med hundarna hittade jag snusen ute på en stol!! Hahaha, så typiskt mig;) Så då var allt frid och fröjd igen.

John och Maria har varit här med Akins också så hundarna fick springa lite. Nero drog iväg såklart så nu får han inte vara lös mer medans det finns löptikar. Tre gånger stack han igår:O

Nu ska jag vänta på att Alex kommer hem och sen ska vi nog hoppa isäng. Jag ska upp tidigt imorron och dona i stallet innan mamma kommer hem:)

Ha de bäst ♥

Kommentera inlägget här :