Torsdag

publicerat i Vardag;
Good morning sunshines! Jag har precis släpat mig ur sängen och satt på kaffe och gett hundarna mat. Jag hade en liten galen tanke att jag skulle ut och jogga med hundarna nu på morronen men jag gav upp den tanken. Får bli efter Arbetsförmedlingen istället;) Jag kommer nog bli genomblöt av svett med tanke på att jag inte joggat på kanske fem år! Men jag ska börja med det igen. Jag kan ju knappast skylla på mitt knä längre. Hehehe!
Idag efter jag varit på Af ska jag fälja med Maria http://photographybyristo.blogg.se och fota lite. Det ska bli skojigt. Hon har värsta kameran och jag har min mobilkamera, hahahaha, funkar det med;)

Men vi hörs och störs senare! Puss♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Stattinskan:

Då får vi med spänning vänta på en bildbomb :-D

Kommentera inlägget här :