Onsdag

publicerat i Vardag;
Gomorron alla glada:) Att man aldrig lär sig att genvägar för det mesta blir senvägar. Igårkväll när jag skulle till stallet fick jag för mig att gå en annann väg till skotersråret. Stort misstag! När det inte gick att gå längre efter den vägen var jag ju tvungen att vika av genom skogen till skoterspåret igen och där var det rent av livsfarligt för sjutton att gå! Hahaha, rätt som det var braka man igenom buskar och skti som vikt sig av snön och sjönk hur långt som helst:/ Jag tänkte för mig själv att jag fastnar snart och måste ringa Stefan! Hehehe, men det gick. Men den vägen tar jag inte igen iaf:P
Jag somnade så skönt igårkväll, det är nog kvällsproomenaderna som har fattats för mig. Jag gick alltid förr på kvällarna men sen slutade jag när vi flyttade till huset. Men jag vet inte riktigt varför. Men nu ska jag ta tag med det igen. Det är snart sommar och bad och man vill ju inte stå i vassen och gömma sig hela sommaren;)





Fina Roxy♥





Kompisarna♥ :)

Dåliga kort men det syns ju vad det är iaf:) Jag måste verkligen ha en kamera!!


Kommentera inlägget här :