Nu äre klart:)

publicerat i Vardag;
Det blev lite stressigt imorse till vetrinären. Jag skyller på att jag är en sån tidsoptimist:) Tror jämnt jag har all tid i världen på mig. Nu är Roxis tänder klar och det känns så skönt. Det har varit mycket jobb. och nu har man verkligen lärt sig att man ska lita på magkänslan när man känner på sig att något inte står rätt till.
Jag måste åka in med Ida och fixa hennes vågbett. Gruvar mig lite för vad det kommer kosta men jag måste bara göra det. Blir ju lite billigare om man åker in med henne istället för att vetrinären ska åka ut.
Jag tog en sväng på Ida idag också. Eftersom vi ska på fest och sånt hos Erik och Erica imorron kommer jag nog inte hinna ut med henne imorron. Det gick bra och hon trava t om på tygeln! Så hon var jättehärlig idag. Några vansinnesskutt blev det men det får man räkna med när det gäller hon:)







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av SOFIA:

Ha en fin Fredag vännen! KRAM

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Tönt <3

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Vad ska jag skriva då? Lovelovelovelovelovelovelove <3<3<3

Kommentera inlägget här :