Mary Kay

publicerat i Vardag;
Jag har ju lite smått panik nu!! Jag måste få ihop folk till ett smink-party imorron! Det är evigheter sen jag skulle ha första partyt men allt har bara krånglat och inte passat med dagar. Jag förstår inte att inget bara kan flyta på nån gång:(

Idag är det ingen bra dag.. Det blåser och jag hatar verkligen blåst. Jag har ingen lust med något ändå är jag rastlös. Jag har varit på väg ut på en promenad flera gånger idag men så fort jag kommit ut har jag bara vänt. Jag har inte ens varit till stallet idag. Också tänker jag på allt jag borde jag gjort också mår jag bara sämre av det. Jag kan inte riktigt förklara det men det är alldeles som man blir låst. Ibland funderar man ju om det är något allvarligt på en.. Jag hoppas verkligen att jag har en bättre dag imorron!

Kommentera inlägget här :