Laddar för ikväll :D

publicerat i Vardag;
Hej på er:D Nu har jag och tjejerna varit till Bergsjö och inhandlat det vi behöver tills ikväll. Blev lite pinsamt på bolaget eftersom jag inte hittade mitt leg som vanligt när vi skulle åka. Och självklart ville dom se leg. Man känner sig så dum när man står där och försöker förklara sig. "Jag hittade det inte.........." Folk bakom såklart också. Men hon som stog i kassan ropade dit en annan som tur var kände igen mig:) Usch vad sånt där är pinsamt!!!

Så nu ska jag lägga in köttet i marinad och städa upp lite här innan vi ska köra igång. Jag har köpt jätte smaskiga cider och några jag aldrig testat förr. Man måste pröva lite nytt ibland;) Men vi hörs senare med lite kort och sånt.

Ha de bäst så länge!!

Du kan skriva vad du vill på din blogg om mig. Du kan aldrig komma med något nytt ändå för du känner inte ens mig. Ja, min kille är tio år yngre än mig. So what?!?!?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becca:

sv: Dricker en öl nu sen ska vi käka lite kina på resturangen med några vänner :D hihi..

Hoppas att din dag vart så bra som den bara kan?? :)

Kommentera inlägget här :