Äntligen!!

publicerat i Vardag;
Yes, nu har jag äntligen en praktik:D Jag är så sjukt glad! Rutiner är nånting som verkligen har fattats i mitt liv, veta att man har något att kliva upp till varje morron. På torsdag ska jag till Arbetsförmedlingen och skriva papper:) Längtar som sjutton!

Idag har jag varit i stallet och donat på som vanligt också har jag varit och handlat lite. Glömde hälften av det jag skulleha såklart. Flokfia här:P Nu ska jag snart ut och kratta lite innan jag ska ta en prommis med hundarna i skogen. Igår när vi åkte fyrhjuling där hade det tinat upp jättemycket. Så nu slipper man gå med Stefans skoterstövlar där som väger bly och är klumpigast i världen typ. Synd bara att det är lite tråkigt väder idag men håller man igång blir det varmt. Dom har tydligen varnat för sorkpesten nu och det är något jag verkligen INTE vill ha!! Det blir man ju toksjuk av:(

Nä nu ska jag sätta lite fart. Klockan är redan två och jag har inte hunnit med nåt. Men det drog ut på tiden hos mamma också eftersom jag ringde runt och leta praktik där. Det var inte lätt kan jag lova att hitta nåt. Känns som jag ringt överallt. Men det ordnade ju sig;) Jag är så bäst ibland!!

Kommentera inlägget här :