Gnäll gnäll och åter gnäll!!

publicerat i Vardag;
Fy fan:( Jag har ont i varenda del av kroppen, halsmandlarna funderar jag på att skära bort på egen hand, en jävla blema eller blemma eller vad det heter har jag också som gör så sjukt ont! Särskilt när jag pratar och det här med att vara tyst är ju inte riktigt min grej.. Nä usch, jag mår inge bra nu:(

Nu har vi fått helt klart i TV-rummet. Så nu har vi äntligen flyttat ner tv-rummet. Det ser lite kalt ut just nu eftersom vi inte har nå gardiner eller nåt på väggarna. Plus att vi ska köpa en tv-ställning eller vad det heter så vi kan hänga upp teven på väggen. Det känns helt underbart att det äntligen är klart. Gardiner ska jag köpa nu när vi får lön. Pallar inte hänga upp nåt bara för det ska hänga nåt där så då väntar jag hellre tills jag kan köpa nya fina gardiner:) LYCKA!!!!

Just nu sitter jag och kollar på Simpsons med Alex. Han känner sig oxå krasslig och hostar hela tiden stackarn:( Det slutar väl med att vi båda ligger sjuk imorron är jag rädd för..



I lördags på Harsjön:)



Fina Nippran <3



Jag & Ida <3



Roxy <3

Puss & Kram ♥



Kommentera inlägget här :