Fredag

publicerat i Vardag;
Japp så vare fredag igen! Jag ärlångt ifrån pigg men blåsjävlarna har börjat gett med sig iaf och det är jag så glad över:) Skorpan har stått en vecka nu. Hon är bättre i hoven nu, hon är inte varm iaf. Men jag förstår intehur skon ska sitta kvar med bara ivå sömmar på ena sidan plus att hon har sula. Men jag får rida henne lugnt och där det inte är så mycket sten och sånt. Men det blir svårt att hitta såna vägar här i Stering. Det är ju sten överallt.
Nu ligger jag uppe i sängen och funderar på att slå igång en film, vet bara inte vilken som vanligt:) Tror det får bli en Twilight ändå. Jag trodde ju dom låg på Stefans dator som dog där ett tag men det gjorde dom inte. Gissa om jag blev glad!!
Här kommer bildbomb på mina kära hästar<3
 
Vackra Kickan!<3 RIP <3
 
Ni är min styrka♥

Kommentera inlägget här :