1306118

publicerat i Vardag;
I söndags flyttade jag Skorpan till mamma och tyvärr funkar det inte så bra. I hagen funkar allt toppen men det är just i vindskyddet det inte går. Roxi får inte komma in där för Skorpan:/ Det är så drygt med ranghöga hästar och speciellt ston, dom kan vara riktiga bitchar! Så nu måste jag flytta henne ännu en gång och det känns ju inte så roligt med tanke på att hon är så lättstressad. Men jag har pratat med Kattis och hon får stå där över sommaren om allt funkar med hennes hästar så jag ska flytta dit henne imorronkväll så får vi se hur det går:)
Nu sitter jag och väntar på att det ska bli nå varmvatten så man kan duscha och hoppa isäng. Jag är så sjukt övertrött och tål typ ingenting. Imorse var jag så trött så jag började tjuta för ingenting. Då var det minsann mest synd om mig i hela världen. Haha stackars Stefan fick sitta där i bilen och lyssna på allt oxå:D Dom har nog det inte alltid så lätt med oss tjejer!
Nä ner i pannrummet igen och kolla om det blivit nå värme.
Ha en toppenkväll!! Puss ♥
 
 

 
 

Kommentera inlägget här :