För Nina har tagit studenten!! :D

publicerat i Vardag;
Imorse när jag klev på bussen satt kuss och Johanna på den! Gissa om jag blev chockad:D Det kändes skönt att vara tillbaka på jobbet även fast det bara blev nån timme. När jag kom hem for vi till Skorpan och gjorde en sjukhage. I den stog hon inte länge kan jag ju meddela. Men hon verkar lite bättre nu iaf igen, får se hur hon är ikväll när jag ska ta in dom. När jag var klar där for jag hem och gjorde mat och sen gick jag till faster. Vi fick världens goaste smörgåstårta som Madde hade gjort. Jag fattar inte att Nina tagit studenten, tiden går så fort. Det var helt underbart att ha alla samlade. Det kändes precis som förr tills kuss var tvungen att åka till tåget:(

Japp fredagkväll då och man sitter här och har hur tråkigt som helst. Fast jag ska väl ta det lugnt oxå fast det är svårt. Blir ju så sjukt rastlös jämnt:/


Söta Jasper♥


Kommentera inlägget här :