...

publicerat i Vardag;
Jag är så sjukt less att ha ont i huvudet nu. Jag har prövat allt för att underlätta. Tagit Ipren, Ibumentin och jag hade sån tur så jag hittade en Alvedon i väskan. Jag har t om druckit hur mycket vatten somhelst men det blir inge lindrigare:( Men nu vet man iaf att man har ett huve att ha ont i... ;)

Jag ska krypa ner i soffan nu till en film. Jag vill oxå vara pigg och glad nu och vara ute i värmen ju. Funderar på att kolla på en Twilight film men dom är ju så förbaskat lång och jag har inte tålamod att ligga så länge. Nä det får bli en annan film.

Har fortfarande en konstig känsla av att nåt är på gång, blir inte av med den. Hoppas bara det blir snart så man får det överstökat och den här känslan bara kan försvinna..


Egon när han var valp♥

Kommentera inlägget här :