Lördagkväll

publicerat i Vardag;
Jaha, så vad gör alla ikväll?? Här är det bara lugnt, jag sitter vid facebook och tar ett glas vin, Stefan sitter och spelar CS (väldigt ovanligt) och Alex sitter och äter popcorn och spelar Wii.

Det är sjukt kallt ute. Man höll fan på att frysa ansiktet av sig när vi var ute med hundarna. Nero har sån sjuk överskottsenergi just nu så jag måste testa ta en liten kortare promenad med han imorron innan han kryper ur skinnet. Ja det lärer nog inte hända så mycket mer här ikväll, kanske en film lite senare. Jag funderade idag på att kolla på "Låt den rätte komma in" men när jag kollade på trailern ångrade jag mig. Den verkade ju helt skruvad:/ Så jag vet inte om jag tar och skiter i det.

Jo nero har pajat sin tratt också så nu är det ett evigt passande så han inte slickar på stygnen. Vi får nog ta och fixa en ny sån åt han för han slickar så fort han får chansen:/

Kramar!

Kommentera inlägget här :