Vilket skitsnack!

publicerat i Vardag;
Idag blev man hemma från jobbet, har sån fruktansvärd mensvärk så man typ går dubbelvikt. Varken Alvedon eller Ipren hjälper=( Det sägs ju att mensvärken ska bli lindrigare efter man fått barn men det är då en stor fet lögn. För mig blev det sju resor värre. Nä jag måste bara söka hjälp med det här så man kan funka åtminstone när man har den här skiten och kan jobba ändå. Jag får alltid ångest typ när jag är hemma från jobbet, hatar det! Men det finns ingen chans att man orkar jobba med det här=(
Alex och jag har lovat varann att han ska sluta med Red Bull och jag med ciggaretter:P Så nu äre att bara att kämpa på. Det känns så skönt att han är hemma igen, han har ju bott hos mormor under sommarlovet och det har varit så tomt här hemma. Men nu är han hemma igen och skolan har börjat. Det känns så skönt att man är tillbaka i rutinerna igen.
Halv tio ska jag klippa mig idag om jag tar mig dit, känns lite tveksamt.. Jag är rädd för att hon måste klippa mig riktigt jävla kort eftersom jag är korthårig nu och håret är helt jäkla förstört. Men hellre rejält kort och bara friskt hår istället för det här fnöset med hundra olika längder efter det gått av på vissa ställen. Ångrar bittert att jag höll på att bleka det men det är jag i ett nötskal. Tur det växer ut igen;)
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och hoppas på att Iprenen hjälper lite iaf. Jag hittade två i väskan och gissa om jag blev glad! Ibland behövs det inte mycket=)
 
Pusss♥

Kommentera inlägget här :