Äntligen!

publicerat i Vardag;
Nu har jag precis kommit hem från stallet. Hovslagarn kom idag och fixade Idas hovar. Det var verkligen på tiden, hon ska då aldrig mer gå barfota kan jag lova. Hon har för dåliga hovar ffram för det. Så nu verkade han henne så blir det vinterskoning när det är dax. Jag får rida henne på täckterna så länge. Jag red en sväng idag oxå med barbackahjorden bara. Det var ju ingen hit när hon reste sig och hoppade. Men jag får så himla ont i knäet när jag rider med sadel, det måste vara att det blir fel vinkel eller nå.







Imorron får vi börja på i huset!! Yippiiiieeeee:D


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av zania:

Men... Ska ni flytta igen? =)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Ja det ska vi:) Det är för litet där vi bor nu.



Kram!

Kommentera inlägget här :