Ny vecka igen då:)

publicerat i Vardag;
Gomorron:) Jag har ju inte haft sån trevig morron kan jag säga, Nero var jättelös i magen igår så ni kan ju gissa vad jag möttes av imorse.. :P Mattan är bara att slänga så nu får man köpa en ny sån också. Men det var ändå på tiden så nu kanske det äntligen blir gjort.

Idag är det jobb som gäller. Tråkigt att det regnar och drygt att man inte kan gå kraftledningen, blir ju en aning kortare då. Men då får man ju lite motion så det är ju bra:) Positivt tänkande!!

Är det någon som vet hur man gör låsta inlägg?? Jag vet att det är en här inne och läser som inte har ett skit att göra med mitt liv.. Känns ju tråkigt att behöva lösenordsskydda bloggen bara för henne. Så är det någon som vet är jag väldigt tacksam om ni vill berätta det:)

Nu ska jag gå och väcka min älskade son♥

Hejdåååå!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M A L I N:

Det går tyvärr inte med blogg.se. Jag hoppas dem fixar en sådan funktion snart. Men om du skapar ytterligare en blogg på ditt konto, den bloggen lösenordsskyddar du och skriver alla lösenordsskyddade inlägg i. Sedan länkar du till det lösenordsskyddade inlägget i ett inlägg på din ordinarie blogg. Lite omständigt, men funkar! :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det är superenkelt att lösenordsskydda bloggen. Bara att gå in på dina inställningar å fixa. Kramen

Kommentera inlägget här :