Gos med Ida ♥

publicerat i Djuren;
Kom hem från stallet för en liten stund sen. Skoter spåret hade ju snöat igen så det var riktigt jobbigt att gå. Men det är bara bra det, då bränner man mer fläsk;) Nu sitter jag och försöker skriva med en katt som ska trampa runt runt i knäet och det är inte så lätt! Jag har tagit bort henne tre gånger och då sätter hon sig och blänger ett tag sen kommer hon tillbaks. Hahaha, så nu får hon ligga här:)

När jag hade mockat klart i stallet stog jag med Ida och bara mös. Känns som vi fått våra liv tillbaka på nå vis. Jag trodde hon inte ens skulle klara sig till sommaren igår innan vetrinären varit där. Hon ser piggare ut hela hästen tycker jag. Men jag kanske inbillar mig också. Ska boka skoning åt henne nu så vi kan gå ut i skogen. Då är hon verligen som en unghäst igen♥

Här kommer lite kort från dagen såhär långt:)

'


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M A L I N:

Den sista bilden blev jättefin! :)

Kommentera inlägget här :