Sinnessjukt!!

publicerat i Vardag;
Hur fan kan man kalla sig för man när man ger sig på kvinnor och barn?? Du är så jävla patetisk så det finns inte! Men du försöker väl bara provocera så du ska ha något nytt att komma med i Hovrätten! Och din patetiska sambo har sin fjantiga blogg och spyr galla och försöker snacka ner allt och alla och vågar inte ens stå för vem hon är! Guuuh va tufft. Jag hoppas verkligen ni får hjälp nångång och jag önskar man kunde spola tillbaks tiden så man aldrig hade behövt haft nåt med er två att göra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av viktoria:

Oj.. hu,, ja de lät ju inge bra..... :-/

2:a kommentar, skriven , av @:

Fega pojkar finns det gott om...å de absolut fegaste är just precis de som måste hävda sig genom att gå på barn och kvinnor. Men med det bevisar de bara hur liten pojken bakom handligen egentligen är. en feg skithög som sannerligen skulle behöva bli lite mognare. Tyvärr så brukar sådana människor aldrig ändra sig. Och den lille pinsamma pojken tror att han är tuff å stor å blir uppenbarligen påhejad av en hjärntvättad stackare till flickvän också...undrar just hur en sådan mår som bor med en sådan sjuk man? Förmodligen skitdåligt...fast hon vill ge sken av något annat utåt. Nä du, lägg ingen energi på sådana patetiska människor som bara har ondska i sinnet. Låt dem leva sitt tragiska liv å försök så gott det går att inte engagera dig i deras negativitet å annat. Jag hoppas du sparar alla kommentarer från vederbörande, för jag antar att det är kommentarer från den pinsamma flickvännen som du inte publicerar här på bloggen, men spar dem så du har bevis. Nu förtiden är det ju liksom enkelt att kolla upp vem allt kommer ifrån...

Jag hoppas dock att ni anmäler allt som den patetiska ursäkten till man gör mot er!!!!

3:e kommentar, skriven , av Jennie:

Hon är så pass smart iaf så hon inte kommenterar. Hon vet mycket väl själv hur lätt det är att kolla upp adresserna och hur långt hon kan gå..

4:e kommentar, skriven , av Matilda:

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

5:e kommentar, skriven , av Jennie:

SV: Hej! Jag har alltid bloggat här på blogg.se så det har blivit bara att jag fortsatt:)



Kram// Jennie

6:e kommentar, skriven , av Smsa Låna:

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Kommentera inlägget här :