Jag borde..

publicerat i Vardag;
Jag borde ju egentligen bara stanna hemma idag.. Jag har ont i halsen och kroppen och när jag hostar kännns det som någon karvar i halsen typ. Det är ju för vi legat i korsdrag på nätterna kom jag på igår när vi la oss. Och inte lite korsdrag heller. Men man blir ju fan galen på värmen, hatar när man ska sova och allt bara klibbar fast. Då får man panik typ och slänger upp allt och tycker det "fläktar" så skönt och sen vaknar man och är så förkyld så man överväger om man är döende:/
Men men är huvet dumt får kroppen lida! Det har man fått lärt sig såå många gånger;) Nu ska jag snart gå och jobba fram till två.

Ha de bäst!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maddis:

Samma här.. =(

Du måste bara pussa Ida från mig.. Underbara häst.

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Det ska jag göra gumms! :)

Kommentera inlägget här :