På tiden..

publicerat i Vardag;
Hoppas allt är bra med er:) Det blir inte så  mycket skrivande här nu tyvärr. Jag hinner ju knappt sitta vid datorn. Jag är hemma vid sex på kvällen och då är det så mycket annat som ska göras. Men jag skriver när jag har tid och kommer ihåg;)

Nu har en nymfbebis flyttat iaf. Känns jätte sorgligt:'( Men jag vet att han kommer få det bra där och jag kan hälsa på när jag vill.

Ikväll blir det en tidig kväll. Jag är trött som fasen. Vi har öst in hur mycket spån somhelst idag på klubben och det är hur mycket som helst kvar. Jag kommer nog ha fin träningsvärk imorron. Men då känns det att jag gjort nåt iaf;) Idag fick jag en pannlampa av älsklingen så nu slipper jag gå och lysa med ficklampa när jag ska till och från jobbet!:)

Ha de bäst och sov så gott så hörs vi kanske imorron♥

Det är verkligen sorgligt och pinsamt hur en del gräver sin egen grav.. Hittar inga ord!!

Kommentera inlägget här :