Undrar..

publicerat i Vardag;
Just nu sitter jag och funderar på om det går att ta skoterspåret till stallet. Sist jag  gick där kom jag fram knappt en meter kändes det som och varannat steg sjönk man ner till knäna. Jag var helt vansinnig och till slut ringde jag Stefan och sa åt han lite smått hysteriskt att komma med skoterjäveln och skjutsa mig fram till bron. Hahaha, gick där och tjöt för mig själv i skoterspåret. Men jag kan ju meddela att det var en sån där dag man bara önskade att man aldrig hade klivit upp ur sängen. Allting var bara såå fel!!




Hahaha, ska man svara på kommentarer så är det väl en fördel att publicera kommentarerna och frågorna man fått. Bara ett tips;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hahaha...Det har du så rätt i Jennie! ;)

Kommentera inlägget här :