Sol!! :D

publicerat i Vardag;
Gomorron på er!! Jag har nyss vaknat och sitter nerre med filten runt mig och dricker en kopp kaffe. Fast så hälsosamt är det nog inte att börja dagen med en snus och en stor fet kopp kaffe. Varför inte bara äta frukost först så min stackars mage slipper hata mig hela dagen:P Men jag har aldrig varit riktigt hälsosam så varför börja nu:)

Alex ligger uppe i våran säng och kollar på "Fyll frys" och tokskrattar. Jag älskar hans skratt, det bara bubblar i han när han skrattar. Älsklingen är ute på sjön och fiskar eller pimplar heter det väl med grabbarna. Han stack jätte tidigt imorse. Jag sover så dåligt när han inte ligger bredvid. Men det är nog en vanegrej, har man sovit med varann i typ två års tid varje natt så blir det nog så:) Usch tänker ibland pådom stackars människorna som haft ett helt liv tillsammans och sen går en av dom bort eller något annat händer. Man har bara varandra till låns på något vis. Förr eller senare skjils man åt på ett eller annat vis. Oj, nu blev jag lite sentimental också;)

Nä nu ska jag hämta lite mer kaffe, laddar för grillning nu med goa vänner. Synd det blåser bara för annars skulle det vara helt underbart ute:)

Kram så länge

Kommentera inlägget här :