Sååå jävla glaaad!!! :D

publicerat i Vardag;
Allvarligt, hur stor är chansen att någon ser en från E4an och känner igen en!?!? När jag var på väg hem från affären idag med min tunga ryggsäck och svor på mig sjäkv som alltid när jag går med den där ryggsäcken så kommer Veronica och Henrik från Ånge och for på E4an! Hade jag gått några sekunder senare hade jag missat dom! Dom svängde in på Steringsvägen för dom tyckte dom kände igen mig:D Jag blev så jävla glad så det fanns inte av att se dom igen. Har inte träffat dom på minst två år. Med nya nummer och nya telefoner så har man tappat varandras nummer och sånt. Har tänkt på dom ofta och undrat hur det går för dom. Också bara träffar jag dom idag! Fanns så mycket att prata om så man bara babbla på:D Men nu har jag hennes nummer igen och jag ska fan åka till dom och hälsa på nån helg! Jag går här och bara ler:D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hahaha varför tror du det?

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Mobilen är trasig :D

Kommentera inlägget här :