Ont i magen

publicerat i Vardag;
Alex är med sin kompis på dansträningen i stan. Längtar tills dom ska ha sin uppvisning:) Det ska bli så kul!! Idag har jag städat lite ute på gården och tagit upp all skit som hundarna hävt ur sig. Det stämmer verkligen det här:Det som göms i snö kommer fram i tö;) Japp så äre. Ganska skumt ändå med att med tiden kommer allt fram, Vare sig det är hundskit eller något annat. Men det är ju på gott och ont det med som allt annat..

Skulle egentligen gått till min käre faster och kusin ikväll men jag har så ont i magen så jag får nog bli hemma. Funderar på att rasta hundarna och sen gå upp och lägga mig i sängen med datorn eller glo på en film. Måste ta disken också, det kändes ju mindre inspirerande.. Fast det är bara lite så det ska nog gå snabbt.

So long:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

PUPPJÄVEL!

Kommentera inlägget här :