Onsdag

publicerat i Vardag;
Gomorron:D Hoppas ni sovit gott, det gjorde jag iaf när jag väl somnade. Idag hoppas jag på lite sol. Det behövs verkligen. Är nog det enda som hjälper mot vår-depressioner. Undrar om man verkligen hamnar i depressioner på våren eller om man bara är trött och tömd på energi efter vitern. Men det är kanske just det vår-depressioner handlar om. Längtar tills man ser sin första Tusselago och vårkänslorna börjar poppa upp! Sån härlig känsla.
Idag vet jag inte vad som händer. Jag skulle vart till stan men vet bara inte hur jag ska få ihop det med tiden. Får kolla upp det. En sak är jag då säker på och det är att jag ska ta ut mig hellt idag! Vägrar ligga och inte kunna somna ikväll igen!

Men ha de bäst så hörs vi lite senare:)

Johanna och jag poppade den här låten i bilen igår. Var evigheter sen jag hörde den och jag och kuss spelade alltid den här förr:)Missing♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becca:

sv: okej :) Har du sovit gott i natt?? händer de något roligt idag?? :D

Kommentera inlägget här :