Onsdag!

publicerat i Vardag;
Good morning sunshines:D Onsdagmorron då, det har regnat inatt. Det kändes så fräscht i luften när jag var ute och morronpinka hundarna. Nero hade jättebråttom ut, såg inte så bra ut i  magen, men inte knepigt det eftersom han sätter i sig precis allt han hittar. Så äckligt!!!

Idag hoppas jag på att min Pernilla dyker upp! Det är alltid lika roligt att bara sitta och prata skit med henne och dricka kaffe. Kanske en Red Bull också;) Yummie!

Igår beställde vi riktigt internet:D Längtar såå tills det börjar funka. Jag är så skapligt less det här mobila nu också får vi hemtelefon också. Mamma kommer bli så glad eftersom hon slipper ringa mobilen då.

Nä nu ska jag göra Havregrynsgröt med hallonsylt till. Igår när vi skulle äta pärer och köttbullar märkte jag att jag köpt hallonsylt istället för lingonsylt och jag tror inte det är nån hit till köttbullar och pärer:P

Kramen♥

Kommentera inlägget här :