Ny vecka

publicerat i Personligt;
Gomorron på er:) Ny vecka, nya möjlighter. Det lät väl bra.. Jag har mycket att ta tag i idag. Först och främst ska jaga en praktikplats och sen ringa lite samtal. Jag måste verkligen börja ta tag i saker nu. Jag mår inge bra av att sitta hemma och det har börjat gått ut över allt.Jag har inge ork till nåt längre. Helt handlingslös (heter det så) hehehe, ähh skitsamma, ni förstår ändå vad jag menar. Tårarna kan bara komma helt plötsligt bara för skitsaker och jag känner mig helt enkelt så jävla ur gängorna! Kanske är en rejäl vårdepression också, jag vet inte. Det enda jag vet är att jag måste ta mig ur det här!!

Förkyld som en tok är jag fortfarande och molande mensvärk. Kan det bli bättre;) Ska försöka orka mig till stallet och ta en tur på Ida. Det värsta är att det går inte gå längre i mitt kära skoterspår för man bara sjunker igenom och det blir ju lite krångligt att gå med Egon via byn eftersom jag inte klarar av att möta hundar med han. Han är för stark helt enkelt och lyssnar inte ett dugg på mig.
Men vi hörs sen så får ni höra hur min praktikjakt har gått:)

So long:)

Kommentera inlägget här :