Neeej!!

publicerat i Vardag;
Gomorron:) Imorse när jag vaknade och slog upp ögonen insåg jag att jag inte har nå kaffe! Det får bara inte hända:( Jag känner mig som jag har sockervadd i huvudet, jag måste ha mitt kaffe för att vakna till liv. Så nu blire snart att rusa till stallet och sen raka vägen till affären. Undrar om någon är vaken på byn vid nio och kan bjuda mig på kaffe:P Typiskt ju att affären inte öppnar förrän kl nio!
Alex är hemma från skolan idag, han har jätteont i huvudet stackaren:( Så han får vara hemma idag och bara ta det lugnt. Men nästan alla är ju dålig nu.
Imorse när jag var ute och rastade hundarna såg jag hur mycket snön verkligen har smält, det säger verkligen pang bara så är snön borta typ. Men varenda vinter tänker man att den här snön kommer aldrig smälta. I vintras såg man inte ens mammas hus från vägen för all snö. Men nu är skiten nästa borta;)

Ha en toppendag så hörs vi sen♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Ska tänka på saken ;D

2:a kommentar, skriven , av Ebba:

heej!

Fin blogg! :)

Kommentera inlägget här :