Ingenting

publicerat i Vardag;
Ingenting blev som jag planerat idag iaf:) Skulle ju gå till stallet efter jag varit på byn men det blev inte så. Gick hem istället och städa. skönt att ha det gjort inför helgen, men nu har jag ju stallet kvar ändå. Fast mamma mockar nog när hon kommer hem efter lite puttrande på mig:/ Ska gå dit ikväll och rida en sväng istället och har hon inte mockat får jag göra det då.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och tycker jag varit jätte duktig:DJag fick mig en rejäl kalldusch när jag skulle fylla på skurvattnet. Hade glömt att dra ner den där grejen och när jag skruva på vattnet kom det iskallt vatten rätt i huvudet på mig! Hahahaha, jag skrek som en tok innan det koppla att jag skulle stänga av vattnet. Fasen va kallt det var kan jag lova:P

Hörs och störs sen♥

Kommentera inlägget här :