Hej hopp!!

publicerat i Vardag;
Känns som det var hur länge som helst sen jag skrev här också var det bara igår:) Hehehe.. Igår hade vi en toppendag med grillning och mys. Det var liksom fullt upp hela dagen så jag hade ingen tid att skriva. Vi gick isäng tidigt eftersom alla var så trött. Spelade lite kort gjorde vi också, "finns i sjön" jag fick inte ett enda par:( Blev rätt så sur då:P Stefan vann såklart som alltid! Hehehe, så typiskt!

Idag har jag gjort det vanliga, diskat och dammsugit, roligt liv man har. Ska snart gå till stallet eftersom mamma är borta hela dagen idag måste jag det. Men ska jag vara ärlig hade jag hellre bara stannat hemma. Förkylningen är värre än någonsin och när jag böjer mig fram bara trycker det och gör ont i bihålorna. Johanna skulle tvinga i mig koksaltlösning sa hon. Hahaha, får panik av sånt men det hjälper säkert. Nä det är nog lika bra att sätta fart nu snart. Ska bara läsa lite bloggar först:)

Pusspuss!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petra:

PRECIS så är det för mig med :O Min står oxå på den 7/4 och har gjort de i två dagar :S skit skumt!

Kommentera inlägget här :