Duktiga jag:)

publicerat i Vardag;
Nu har jag nyss kommit in. Har varit ute och burit plankor och skit till majbrasan, hur mycket som helst! Jag är sååå duktig:D Så nu blir det snart en dusch och tidig kväll här. Alex ska ha en kompis som ska sova över här inatt också och jag är ganska säker på att dom inte kommer vara så tyst som dom har lovat att vara:P Imorron ska jag upp tidigt och åka till Arbetsförmedlingen och skriva på papper till praktiken. Härligt! Jag ringde A-kassan idag också om internetkassan jag lyckas glömma bort koden till, jag fick ju en ny kod men det funkade inte ändå:/ Så hon skulle skicka ännu en kod men även vanliga A-kasse kort om det inte funkade nu heller. Men hon var jättebra hon jag pratade med, eftersom jag missat utbetalningen nu skulle dom ordna så jag fick utbetalt ändå så fort dom fick in korten. Å det tackar jag för:)

Sweet dreams♥

Kommentera inlägget här :