120911

publicerat i Vardag;
Nu är pållen nyskodd bak oxå, känns skönt att hon har frächa skor runt om nu plus att vi har kommit ikapp med skoningarna så det slipper bli halvskoningar varenda gång. När hon var färdigskodd tog jag och Clara en sväng med dom ut i skogen. Skorpan var lite het eftersom hon stått sen i fredags.
Nu ska jag krypa isäng med boken och hoppas på att bli trött, det kan nog bli svårt med tanke på att jag sopat i mig två koppar kaffe precis. Inte så smart kanske men mjölken var slut idag när jag kom hem från jobbet och då kan jag inte dricka kaffe. Smakar förjävligt rent ut sagt utan mjölk och jag var så sjukt kaffesugen nu när vi kom hem från affärn så jag måsta bara ha kaffe. Så då får man skylla sig själv=/
Här kommer lite kort från dagen=)







Kommentera inlägget här :