Väntar..

publicerat i Vardag;
Ni som känner mig vet hur mycket jag hatar det. Jag blir typ handlingsförlamad när jag väntar på nåt. Jag kan inte göra nåt. Jag sitter vid Facebook å typ tokstirrar eller så gör jag något annat meningslöst. Det är ju nåt allvarligt fel på mig!! Eftersom jag och stefan var så osmart och inte bar ner buren igår så kommer min käre bror och hjälper mig. Dom kommer och hämtar fåglarna snart och jag är jättenervös. Jag hatar sånt här! Det är alldeles som dom känner på sig att dom ska flytta och bara vägrar bli fångad. Dom sitter och kvittrar och visslar nu och jag kommer verkligen sakna det. Kanske inte när dom kvittrar för full hals klockan åtta en söndagmorron men alla andra gånger. Usch, man ska inte ha djur:( Man mpste alltid skiljas från dom förr eller senare.

Nero var med på jobbet idag och det tyckte han var jätteroligt som vanligt. Jag tyckte inte det var lika roligt när han drar börnar genom hagarna men han rev ingen tråd idag idag iaf och det är ju ett framsteg;) Bara dom har varit och hämtat mina bebisar ska jag nog ta en långpromenad med vovvarna i skogen. Hade ju vart roligt om Maria kunde följa med oxå men hon har fått en vaxpropp i örat. Hon lyckas då med allt oxå:P Nä jag ska nog dammsuga lite nu ändå medans jag väntar så man slipper skämmas när det kommer folk:)

Ha en toppendag i solen♥



Kommentera inlägget här :