120310

publicerat i Vardag;
Vilka skojiga rubriker man kommer på;P Japp så var det lördag då och solen skiner. Sitter och funderar på om jag ska skritta ut med Ida en sväng men samtidigt vet jag inte om det är så smart eftersom hon aldrig kan ta det lugnt. saknar den tiden vi kunde dundra fram i skogarna. saknar den tiden man kunde rida utan att sitta och fundera om det är så himla bra för henne. Men alla djur mår bäst av att komma ut och röra sig men det värsta är ju att hon absolut inte bara vill skritta. Så det blir nog en långpromenad med henne i grimskaft för då håller hon sig lugn iaf:)

Älsklingen har åkt iväg med några kompisar för att åka skoter så då kan ju inte jag bara sitta här och uggla. Nä ut i det fina vädret!! :)

Ha en toppendag alla ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Hej!

Mysig blogg och fina bilder!

Vad gör du en dag som denna?



Rösta gärna i min omröstning jag har i bloggen!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Maria - Bloggdesigner:

sv. Puss puss!

Kommentera inlägget här :