Hönsmamma

publicerat i Vardag;
Gomorron på er:) Igår klockan elva åkte dom iväg på klassresan. Jag fick nästan en kram iaf av Alex inför alla kompisarna men det var ju skitpinsamt:P - Men mammaaaa! Hahaha, jag undrar hur många gånger man hört det när man ska krama han eller man säger att man älskar han inför kompisarna och i telefonen. Jag kommer inte ihåg att jag själv tyckte sånt var pinsamt, men jag kanske bara har förträngt det:)
Men nu sitter jag här iaf med min filt omvirad omkring mig och kaffemuggen och är snorig som fan och en hals som inte alls är bra och är skitorolig. Jag har aldrig varit såhär långt bort från Alex ju:( Men han börjar bli stor nu och Liseberg är något han alltid velat åkt till. Undrar om ahn vågar sig på Bergådalbanan:D Han kommer ha så kul och ha hur mycket som helst att berätta om när han kommer hem.

Nä för mig blir det väl bara att krypa ner framför en film. Jag känner mig helt död efter jag gick ut på gården bara och fråga om älsklingen skulle ha kaffe. Noll ork.

Pusss♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maj - en bra träningsblogg:

vart ska ni nån stans?

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Dom har åkt på klassresa till Göteborg :)

Kommentera inlägget här :