120607

publicerat i Vardag;
Idag blev jag hemma från jobbet, halsen gör skitont och jag kan knappt prata. Mensvärken på det gör ju inte saken bättre:/

Ikväll åker Alex på klassresan till Göteborg. Jag kommer inte sova en blund inatt har jag en känsla av. När dom började planerade den här resan kändes det så långt bort och nu äre dags liksom. Jätteroligt för han men jag kommer dö av oro! Så långt bort har han aldrig varit ifrån mig ju:( Men jag är glad för hans skull, han har alltid drömt om att åka till Liseberg♥

Jag har en knepig känsla i kroppen igen, en sån där krypande magkänsla. Hatar den eftersom den aldrig brukar slå fel.. Men man kan bara lita på folk tills motsatsen visar nå annat så det är det enda jag kan göra. Allt kryper fram till slut.

Alex och vovvarna♥



Ida Bell♥


Kommentera inlägget här :