Imorron är det dax..

publicerat i Vardag;
Imorron ska Nero kastreras och jag är jättenervös:/ Känns så hemskt att man bara ska lämna in han och sen hämta han när det är klart. Jag trodde ju jag jag skulle vara med där med han när han vaknar:( Stackars Nero! Jag hoppas allt går vägen, det kan ju tydligen bli komplikationer. Men det ska nog gå bra:)

Idag är jag hemma från jobbet, jag mår illa som fan men det blev mycket bättre efter jag fick spy. Det värsta var att jag spydde på vägen hem från stallet efter jag plågat mig dit och tagit ut hästarna. Som tur var kom det ingen.. Det kändes lite tokstressat det där och jag får jämnt ångest när jag spyr, tror jag ska dö varenda gång:( Men när jag väl kom hem bäddade jag ner mig i sängen och slog på en film och somnade ganska snabbt tror jag så nu mår jag lite bättre. Jag måste ju må någorlunda bra imorron iaf!!

Det var ett tag sen jag la ut lite kort nu igen så här kommer några:)


Haha, hemskt kort men skitsamma:) det här är från nyår tror jag.


Jag & Maria <3


Jag & Johanna <3


Snööö!!


Bus i snön:)


Mina älsklingar<3

Kommentera inlägget här :