120111

publicerat i Djuren;
Nero skötte sig ganska bra idag på jobbet. Han var lös ganska mycket också och det gick bra:) Men jag kan inte förstå varför han är så osäker. Han morrar åt typ allt och blir osäker. Det är ju inte så bra. Han är inte elak eller så bara jävligt osäker:/ Han har säkert fått träffa för lite och folk och sånt. Dom är ju bara här hemma i Stering och när man går ut och går så är det ju här i skogarna. Men det ska det bli ändrig på, nu jävlar ska det bli socialträning! På bussen är han jätte duktig och lägger sig och sover iaf så det är ju bra. När jag kom hem från jobbet gick vi till mamma och rullade in en höbal. Det känns alltid lika skönt att veta att dom har en ny höbal i hagen. Nu ska jag snart lägga mig och sova, har så ont i ryggen ikväll så det är lika bra. Imorron är det en ny dag och nya tag. Det är redan onsdag, veckan har ju gått jätte fort. Det gillar vi!! :D


Jag har en sån knepig känsla som jag inte kan ruska av mig. Önskar jag kunde:(



Nero sitter på läktaren och kollar på hästarna i ridhuset:)





Där slockande han:)

Nu ska jag kolla runt lite på Blocket och sen sova. Hoppas bara man får sova inatt, har inte sovit riktigt på tre nätter för den där förbannade månen!

Nattinatti alla♥




Kommentera inlägget här :