Underbara säng

publicerat i Vardag;
Ni anar inte vad skönt det var att krypa isäng nu efter jag kom hem från promenaden!! Det var skitdrygt att gå på vissa delar av skoterleden och jag svettades som en tok innan jag var hemma. Egon skötte sig ganska bra. Först mötte vi ett par efter Hagängsgatan och då lät det typ som han hade rabies (håller på att skämmas ihjäl varje gång) men sen mötte vi några till och då skötte han sig faktiskt. Då tänds det ett litet hopp igen:) Lite träning och försöka bryta mönstret är nog det som gäller, att han skäller och häver ur sig när vi möter hundar kan jag ta men fan inte mot folk! Det måste ju handla om nån slags frustration för han är ju allt annat än elak. Finns ingen gladare hund i folk fast det är nog svårt att tänka sig när man hör han!:P Nä nu babblar jag på bara.. Nu ska jag sova i.

Natti natti♥

Kommentera inlägget här :