Städat!

publicerat i Vardag;
Imorse ringde min mamma och hade kräkts inatt så jag och älsklingen fick åka dit och släppa ut hästar och elda åt henne. Stackars mamma:( Och vi som skulle få trffa Carola idag som vi inte träffat på måånga år:( Men dom hade vägarna förbi i april så vi får ta det då istället! :)

Jag har nyss blivit klar med städningen, det känns så sjukt skönt när man är klar! Jag var bara tvungen att göra något. Jag är så sjukt rastlös efter att varit hemma en vecka från jobbet. Först hade jag magsjuka ju, sen kastrerade vi Nero i tisdags och han hade så ont så jag var tvungen att vara hemma med han och sen tog magsjukan om igen mycket värre än första gången! Usch, det har varit en jobbig vecka. Men nu är jag frisk och Nero har börjat återhämta sig så nu är det nya tag som gäller. Men jag får ta med han på jobbet imorron och se till att han tar det lugnt.

Nä nu mste jag gå till maten. Fiskpinnar och mos blir det idag. Inte så gott men det går att äta med remouladsås och citron.

Pöss på er <3

Kommentera inlägget här :