Ganska lustigt..

publicerat i Vardag;
Egentligen är det ganska lustigt har vissa hundägare verkligen vet ALLT tycker dom själv. Deras sätt är det enda rätta fast dom egentligen bara kör med mutor. Hahaha, var utan godbitarna ett tag och se hur mycket det finns kvar av den lydnaden;)

Jaja nog om det.. Det var riktigt skönt att ta en promenad utan en hund med sig för en gångs skull. Jag lämnade Egon hemma också, kände jag hade ingen som helst lust med att ha någon hund med mig ikväll. Det var så skönt att bara gå armkrok och prata om allt. Nu blir man väl bannlyst för det med men varsågod! Vi planerade även lördagkvällen då vi ska fira min bror som fyller år imorron.

Nu hoppas jag verkligen att Nero får sova inatt så jag kanske får mig en blund också. han har fått smärtstillande nyss så den håller nog i sig över natten får vi hoppas.. Men han blir ju så pruttig av den, började han få kräkningar och diaré måsta vi sluta med den så det håller vi tummarna för att han slipper.

Natti natti♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria - Bloggdesigner:

Hur ska vi fira när personen i fråga har dragit sin kos då gumman? ;)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Med en rejäl jävla dunder-babe fest!!!! ;D

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Att träna med godis handlar inte om att muta, utan att belöna. Man behöver inte använda godis, lek och fysisk kontakt är också belöning.

4:e kommentar, skriven , av Jennie:

Leken och fysisk kontakt har jag inte sagt något om... Snarare evig skitsnack om saker folk inte har en aning om och att alltid veta bäst. Du vet säkert vad jag menar Malin;)

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Det ända hon duger till är att leta fel och brister hos andra. Tror sig kunna allt och allt annat är fel. Det är den värsta sortens människor :-)

6:e kommentar, skriven , av Malin:

Nej, jag förstår verkligen inte. Att ni tar åt er av helt världsliga saker jag skriver om kan jag inte göra något åt. Sen att ni sitter och gnäller om det överallt är pinsamt nog, eftersom inget av det jag skriver är riktat till någon.



Och jag tror inte att jag är perfekt och vet allt. Hade jag gjort det så hade jag inte tränat så pass mycket som jag gör med Dexter.

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så när du säger till en annan människa att vi skulle behandla våra hundar illa, använda psykisk vanvård som du så fint skriver, då är det inte riktat mot oss? Det är inte riktat mot oss när du säger det till en annan människa att vi inte badar dem, rappar med koppel, noll aktivering mm. Då är det inte riktat mot någon? Förstår inte riktigt det här haha! Ditt fina inlägg på bloggen vart bara en bekräftelse på att det du sagt var sant. Trodde vi skulle ramla av stolen när vi läste det eftersom ingen kan vara så dum att först prata, sedan bekräfta att det är sant i sin blogg. Men nu är det inte riktat till någon längre eller hur var det? Vilken tur isåfall :)

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Och försesten.. Tog du åt dig av det här inlägget? :O Det var ju inte riktat till någon :)

9:e kommentar, skriven , av Jennie:

Ja och rätta mig om jag har fel men att anklaga folk för psykisk vanvård är nog lite allvarligare än att skriva ett inlägg om godis! Eller har jag fel?

Kommentera inlägget här :