Faaaan!!

publicerat i Vardag;
Usch den här dagen vill jag bara dra nå gammalt över mig! Den började helt åt helvete fel och vi kan inte fira bror ikväll för min jävla magsjuka!:( Jag hade ju sett fram emot det som fan. Men nää, man får väl sitta här ikväll med den här jävla datorn och stirra som vanligt. Om vi hade nå jävla TV-kanaler då men det är väl överreklamerat typ:/ Blir så jävla less!! Gaaaahh, hatar magsjuka!! Önskar jag bara kunde ta en tur med Ida nu. Det är fan det enda som får en på bra humör igen♥ Men jag orkar ju inte, har ju för fan ingen ork också har man ätit en yoghurt och en sallad sen i torsdags så man har ju ingen energi i kroppen.


Du är min styrka ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av merethe:

SV: Roligt att du tittade in! Ja, tack snälla, hon är så fin lill tjejjen!!

Ida är otroligt fin hon med! :)

Kommentera inlägget här :