Ångrar mig :(

publicerat i Vardag;
Nu ångrar jag mig att jag färgade håret svart igen. Jag är fan hopplös! Jag skulle hållt mig till slingorna. Vette fan om jag orkar börja om hela proceduren igen heller. Alla kommer typ bli galen på mig oxå, jag vet hur det kommer låta. "Kom inte och gnäll sen när håret blir förstört" Men va fan det är väl mitt hår. Fast jag vet att dom har rätt, det är ju det värsta:P

Idag har jag varit på cell-provtagning för första gången i mitt liv. Det var inte alls nå trevligt men nu är det gjort iaf. Jag har gruvat mig länge nog nu så nu är jag sååå mallig över mig själv. Sitter just nu och väntar på att älsklingenn ska komma hem och hoppas han köpt hem nå tapeter så vi får börja med tv-rummet nångång! Börjar bli lite drygt att ha både sov-rum och TV-rum uppe. Så håll tummarna;)

Här kommer lite kort från veckan som vart.







Puss & Kram ♥

Kommentera inlägget här :