120201

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Hoppas ni fått mer sömn än mig iaf:P Nero har legat och pipt nästan hela natten och flåsat. Han har försökt fått av sig tratten hela tiden och när man väl har sovit har man vaknat flera gånger. Han tokslickar på stygnen så fort han får chansen. Vi har fått medicin mot inflammation och sånt som vi ska hämta ut idag. Jag blir hemma från jobbet idag med, usch hatar det! Men jag kan inte lämna han ensam än och jag kan inte ta med han så jag har inget val.. Han ser så olycklig ut i tratten stackarn:(

Igår tog jag med Egon när jag  gick till stallet och tog in hästarna. Maria mötte upp mig på byn och följde med hon med. Egon skällde på allt som rörde sig men han det är lättare när man bara går med en. Går man med både jagar dom upp varann och då har man inte så mycket att säga till om. Det är så underbart skönt att vara ute och gå på kvällen.

Nu ska jag få iväg Alex till skolan och jag önskar er en toppendag!!

















Kommentera inlägget här :