Nystart

publicerat i Vardag;
Nu var det ett tag igen jag skrev här. Man har ju sånt tråkigt liv så det finns inte så mycket att blogga om precis;) Men jag skriver enbart för min egen skull. Min egna dagbok och det är alltid kul för en själv att gå tillbaks och läsa.
 
Igår var vi på Furuvik, det var jag ,mamma,Stefan,Alex , Wille, Oskar och Ante. Så vi var ett gäng. Det var verkligen skitkul där. Men en sak är säker jag ska aldrig mer åka Piratskeppet. Jag mådde så sjukt illa i den. Stefan och jag åkte spöktåget oxå tillsammans. Haha, man blir lika rädd än idag av sånt. När vi var på väg hem och skulle ta bussen hem från Gnarp så missade vi den såklart så vi fick ringa efter skjuts:/ Det var ju mindre kul! Men hem kom vi tack vare André. Tack för det!! :)
 
Idag ska jag flytta Skorpan tillbaks till Stering.Det ska bli skönt ändå att ha hästen närmare. Nu har jag ju tagit över Alexs cykel så då blire lite enklare att komma till Ida. Fan, vad jag önskar att jag hade ett körkort!! Det är lite opraktiskt att bo i Stering utan ett körkort:P
 
Lite bilder från Furuvik:)
 
Njaaaee skiter i det där, tog evigheter att ladda upp ju. Försöker igen ikväll:)
 
Pusss!
 

Kommentera inlägget här :