När är det nog????????

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Hoppas ni sovit gott för det har jag verkligen inte gjort.. Hatar otäcka drömmar när man bara vaknar och är helt förstörd typ. Då är det skönt att ha någon man kan krypa intill:)
Den här datorn lever verkligen ett eget liv när man ska skriva på bloggen. Ibland börjar den skriva nån helt annanstans och ibland försvinner hela inlägget, eller så zoomar den in tokmycket eller toklite. Jag måste ju komma åt nå knappar men vilka är en gåta:/

Snart ska jag ut på en långpromenad i skogen med mina älsklingar, jag är trött som fasen men jag piggnar nog på mig då:) Sen bär det av till mamma och ringa lite samtal och gå igenom lite papper. Jag ska pyssla om Ida lite också. Tror fan jag ska ut på en tur med henne. Ta en heldag och göra saker som jag mår bra av och ladda batterierna lite! Det är för mycket negativ energi i den här jävla byn just nu....

Kommentera inlägget här :