Sov över.... :/

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Guuh, vilken morron.. Jag vaknade och gick ner och kollade på telefon och sen på toa. Då kommer Alex ner och säger att klockan är åtta. Faaaan!! Då ringer det in för Alex. Jag var så trött när jag gick ner så jag reflekterade inte ens på att klockanvar så mycket. Det blev förstås panik och jag som inte funkar ändå på morron:/ Jag ringde Alex skola och sa vi sovit över. Alex fröken  är verkligen toppen:)


Jag har pratat med min kuss som bor i Umeå om all skit. Jag fattar inte att en parasit som den där mannen (vet inte ens om man kan kalla han man) kan få fara fram som han gör. En enda börda för samhälle är vad han är
..
Men man ska bete sig som ett svin tydligen så får man alltid som man vill.

"Ett gott samvete är den bästa huvudkudden"

Kommentera inlägget här :