Lycklig!!

publicerat i Vardag;
Gomorron på er!! Hoppas ni sovit lika gott som jag:) Imorse kom det bara över mig hur lycklig jag är och hur myckert jag älskar min familj! Allt börjar äntligen flyta på. Den 24e börjar jag jobba!! Ni anar inte hur länge jag längtat efter ett jobb och jag hade nästan gett upp det. Men nu äntligen. Man ska aldrig tappa hoppet:) Snart flyttar vi till huset, det ska bli  helt underbart med ett stort kök. Längtar som en tok tills vi kan flytta in:D Jag har nog aldrig vart såhär lycklig!!

Nu ska jag kleta på mig lite mascara och sen bär det av till Sundsvall en sväng. Jag har städat i holken och gosat med mina nymfbebisar. Dom minsta har också börjat växt på sig rejält nu:) Dom blir bara gulligare och gulligare för varje dag.

Mattan i köket är lagd nu, så idag ska köksskåpen in och sen blir det målning och tapetsering. Klockan tre ska jag på föräldrasamtal med Alex. Så det är en ganska fullspäckad dag idag med:)

Ha en toppendag alla!!

♥ Ni är mitt allt ♥

Kommentera inlägget här :