Long time..

publicerat i Vardag;
Gomorron på er! Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag har ingen större blogglust just nu faktiskt och jag är inte fullt lika glad som jag var sist jag skrev:( Tyvärr är det inget jag kan ta upp här. Men det är bara att ta nya tag och blicka framåt och hoppas att man rider ut det. Huset går det framåt med sakta men säkert. Det var så mycket mer än vad jag någonsin förstog att det skulle bli. Men köket är så gott som klart nu så snart är det bara tapetseringen som gäller innan vi kan flytta in:)

Mötet fick en annan vändning och det är så rörigt just nu på den fronten så jag orkar inte ens gå in på det. Men funkar inte det vi kom överens om så är det kost&städ som gäller. Allt känns bara så långdraget och jag vill bara komma ut och jobba nu.

Alex är hemma och är sjuk nu. Jag såg direkt på han när han kom ner att det inte var bra. Han har ont i huvet och halsen och nu ligger han uppe och sover.

Ungarna växer och frodas:) Jag ska ta upp dom och gosa lite nu. det är sjukt vad tam dom är. Dom sitter och sover i handen och är hur go som helst. Dom är så söt! :)

Ha en toppendag! Kram på er!

Kommentera inlägget här :