Gomorron

publicerat i Vardag;
Inatt har jag bara drömt massor tok, men jag kan ändå inte riktigt sätta fingret på vad jag drömt. Jag vet bara att det var helt galet! Drömmer man att man tappar en tand så betyder det att man ska få otur, det kolla Malin och jag upp igår:) Stackars Malin som drömde att hon tappade alla tänderna, måste ju betyda massor i massor av otur!;)

Snart ska jag upp till huset och knacka bort lite mosaik eller vad det var. Men gud nu fick jag hjärnsläpp totalt. Jag ska inte blogga påmorron när jag är trött, blir bara tok då:P

Nä nu måste jag sätta fart till huset och sen springa upp på byn och köpa majs, keso och sånt till fåglarna. Dom äter hur mycket somhelst nu när dom har ungarna. Konkurs!!

Älskar dig så obeskrivligt mycket älskling ♥

Kommentera inlägget här :